wtorek, 9 sierpnia 2016

Ja osobiście uważam, że właściwa opieka nad psem przejawia się tym, że właściciel powinien dbać o zdrowie i dobrą kondycję swojego czworonoga, pilnowaniem jego stanu zdrowia i spacerowaniu z nim... Dla mnie jednym z głównych czynników dbania o zdrowie psa jest to, żeby miał od zdrowe zęby, ponieważ to dzięki nim może jeść wszystko, co jest twarde. Ja chodzę z moim psem często do dentysty i podaje mu Pedigree DentaStix. Mój piesek je tylko produkty marki Pedigree i jest szczęśliwy, a więc i ja jestem szczęśliwa. Polecam gorąco markę PEDIGREE Polska :)


2 komentarze:

  1. Oczywiście zgadzam się z Tobą w 100% i jestem przekonany że każdy właściciel psa ma w obowiązku jego pielęgnację i zapewnienie mu godnych warunków bytowych. Dlatego ja również jak kupowałem grzebień dla psa https://sklep.germapol.pl/pl/grzebienie.html to myślałem o tym aby wybrać mu jak najbardziej odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń